Waarom je administratie uitbesteden? Alle voordelen op een rij!
Nooit meer saaie, administratieve taken uitvoeren
- Alle administratieve, moeilijke en saaie taken uitbesteden
- Zelf meer tijd om écht met je bedrijf bezig te zijn
- geen bijscholingen over administratie en boekhouding meer nodig
- onze medewerkers zijn hooggeschoold en hebben veel ervaring met administratief werk voor bedrijven in de bouwsector
Flexibel je werk uitbesteden
- geen abonnement, je kan altijd het aantal uren wijzigen of opzeggen
- je kiest zelf hoeveel uren je beroep wil doen op onze medewerkers
- mogelijk om enkel op drukke momenten Qoppa in te schakelen
Vlotte communicatie
- je hebt een vaste contactpersoon om mee te communiceren
- alle medewerkers spreken perfect Nederlands en kunnen ook met je klanten en professionele contacten communiceren
- korte opstarttijd, je leert je assistent de taken en jullie gaan van start
- Communicatie via e-mail, chat of videobellen
- we zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10 – 18u, indien nodig ook later ‘s avonds
Eenvoudiger dan zelf een medewerker aannemen
- je hoeft niet zelf te zoeken naar een competente (deeltijdse) administratief medewerker
- bij ziekte of vakantie van een medewerker is er steeds vervanging, zodat je werk nooit blijft liggen
Veel goedkoper dan zelf een administratief medewerker aannemen
- je betaalt een lage, vaste prijs per uur
- alles is in de prijs inbegrepen, dus geen extra kosten voor vakantiegeld, eindejaarspremie, verzekering, maaltijdcheques, verloning bij ziekte of vakantie…
- eenvoudiger en veel goedkoper dan een medewerker aannemen of werken via een interimbureau
- onze medewerkers zijn altijd beschikbaar, bijvoorbeeld om de telefoon op te nemen als je klanten bellen, maar factureren enkel als ze effectief taken voor je uitvoeren
- geen kopzorgen