053/89 54 80 info@qoppa.be
Select Page

Waarom je administratie uitbesteden? Alle voordelen op een rij!

Nooit meer saaie, administratieve taken uitvoeren

  • Alle administratieve, moeilijke en saaie taken uitbesteden
  • Zelf meer tijd om écht met je bedrijf bezig te zijn
  • geen bijscholingen over administratie en boekhouding meer nodig
  • onze medewerkers zijn hooggeschoold en hebben veel ervaring met administratief werk voor bedrijven in de bouwsector

 

Flexibel je werk uitbesteden

  • geen abonnement, je kan altijd het aantal uren wijzigen of opzeggen
  • je kiest zelf hoeveel uren je beroep wil doen op onze medewerkers
  • mogelijk om enkel op drukke momenten Qoppa in te schakelen
administratie bouwbedrijf uitbesteden

Vlotte communicatie

  • je hebt een vaste contactpersoon om mee te communiceren
  • alle medewerkers spreken perfect Nederlands en kunnen ook met je klanten en professionele contacten communiceren
  • korte opstarttijd, je leert je assistent de taken en jullie gaan van start
  • Communicatie via e-mail, chat of videobellen
  • we zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10 – 18u, indien nodig ook later ‘s avonds

 

Eenvoudiger dan zelf een medewerker aannemen

  • je hoeft niet zelf te zoeken naar een competente (deeltijdse) administratief medewerker
  • bij ziekte of vakantie van een medewerker is er steeds vervanging, zodat je werk nooit blijft liggen

 

Veel goedkoper dan zelf een administratief medewerker aannemen

  • je betaalt een lage, vaste prijs per uur
  • alles is in de prijs inbegrepen, dus geen extra kosten voor vakantiegeld, eindejaarspremie, verzekering, maaltijdcheques, verloning bij ziekte of vakantie…
  • eenvoudiger en veel goedkoper dan een medewerker aannemen of werken via een interimbureau
  • onze medewerkers zijn altijd beschikbaar, bijvoorbeeld om de telefoon op te nemen als je klanten bellen, maar factureren enkel als ze effectief taken voor je uitvoeren
  • geen kopzorgen